Cauzele defectarii turbosuflantelor pot fi variate: fie ca vorbim de o ungere deficitara, de infiltrarea murdariilor in ulei sau de o lovitura a unui corp strain, procesul de reconditionare, prin care fiecare piesa este detasata si atent examinata, este cea mai sigura cale ce permite remedierea problemei. Odata reconditionata, turbina permite o compresie mai mare a aerului in motor, lucru care duce la o crestere a temperaturii aerului, ulterior reglata prin intercooler. Acesta este un radiator care raceste aerul si un element necesar oricarui masini echipate cu Turbo. Printre motivele care mai duc necesitatea unei reparatii / reconditionari pentru turbosuflante sunt si defectiunile la supapa filtrului de ulei si folosirea unui ulei prost care produce calamina. Uzura pieselor din interiorul turbosuflantei se produce si ca o consecinta a schimbarii acesteia fara a fi amorsata cu ulei.
Pentru a evita uzura totala sau partiala a turbosuflantei, se recomanda folosirea unui ulei si unui carburant de buna calitate, efectuarea la timp a reviziilor tehnice si oprirea motorului dupa scaderea turatiei la relanti.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile siteului pe care le găsești mai interesante și mai utile. Citeste Politica GDPR & Cookie